Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Bij Good for Life zijn klanttevredenheid en kwaliteit van de zorg belangrijke pijlers.
Wij evalueren daarom jaarlijks de geboden zorg die wij verleend hebben aan onze cliënten.

De resultaten van dit onderzoek gebruiken wij vervolgens om onze zorg- en dienstverlening continue te kunnen verbeteren.

Wij willen u als cliënt vragen om uw ervaring met Good for Life te delen via de volgende website;

Bent u niet tevreden?

Alle verzorgenden van Good for Life doen hun werk met veel liefde en zo goed mogelijk. Toch is het mogelijk dat u niet tevreden bent. Bijvoorbeeld over de manier waarop u wordt verzorgd of bejegend, of over afspraken die niet naar behoren worden nagekomen.
Voordat u zich verdiept in onze klachtenprocedure, vragen wij u:

Heeft u het besproken met de medewerker?
Wanneer u ontevreden bent adviseren wij u dit eerst met de medewerker zelf te bespreken. Vaak lukt het met elkaar de situatie op te lossen.

Heeft u gesproken met de direct leidinggevende?
Komt u er niet uit met de medewerker, dan kunt u een gesprek aangaan met diens direct leidinggevende. Wanneer u dan nog een klacht heeft betreuren we dat ten zeerste, en zijn erop gericht er naar tevredenheid uit te komen.

In deze pdf vindt u de Klachtenprocedure.

Heeft u hierover vragen, wij staan u graag te woord.
Neem gerust contact op.

Waardeer mij

Kiest u voor persoonlijke zorg op maat van Good4Life of wilt u meer informatie over de aanvraagprocedure?


Neem vrijblijvend contact op